2020 / 2021 a Co bude dál ???

04.01.2021

      Dámy a pánové, milé děti, přátelé kamarádi, zvířata a rostliny, a všechny skupenství známých i neznámých prvků, VESMÍRE. 

      Dovolte abych Vám zde mohl vyjádřit obdiv pokoru a velké poděkování, za Vaši přízeň na mém webu, na který jsem momentálně díval ve statistikách. Od založení webu, uběhlo 142 dní. Za tu dobu proběhlo v mém malém interaktivní království 3076 návštěv! Po lehčí matematice a troše prostoru pro možné statistické odchylky to vychází na průměrnou denní návštěvnost, okolo 15 - 20 lidí. Přiznám se, že jsem byl tímto číslem docela překvapen, protože jsem to upřímně nečekal. 

       Chtěl bych Vám všem ještě jednou moc poděkovat za ty dary a zároveň Vám popřát vše nejlepší v roce končícím jedničkou. Hlavně zdraví a štěstí, pozitivní myšlení a bacha ať někde nešlápnete do Korony, začíná to být srovnatelný problém jak vyšlápnout v parku psí hovno. Hlavně nezapomeňte si udržet veselou mysl, protože to je jediné, co nám kluci z Prahy nemůžou zakázat. Proto na to pamatujme a tenhle šroubek si utáhnout nenechejme :)... 

       Závěrem, díky velice hektickému konci roku, no vlastně půlce roku. Celý ten loňský rok byl totálně šílený, když nad tím opět přemýšlím. Vůbec nebyl čas, se trochu zastavit, protože jak mne jistě někteří znáte, dal jsem si velice ambiciozní cíl a tomu jsem obětoval snad všechen zbytek času mezi nocí a dnem, kdy byla možnost se tomu věnovat. A ne, netahal jsem se po večerech za pindíka. Někdy, občas asi jo.... To je ale zase na jiné vypisování. 

        Abych to shrnul, prvotní fáze příprav budou během brzké doby dokončeny a proto se v brzké době teprve můžete těšit na opravdové šílenství co jsou mé dva mozky při chvilce nepozornosti schopny vymyslet. Tímto bych první letošní blog považoval za kompletní, ve smyslu informací které jsem měl na srdíčku a loučím se tedy s Vámi. 

         Ale nebojte se, nebude to na dlouho :) Mějte fajn nástup do pracovních procesů a do všeho co zase začne na novo a hlavně, nezapomeňte si nenechat vzít svou veselou a pozitivní mysl :)...


                             Zdáááááááreeeeec....

                                             #KhubicK  -  PF2021

 


© 1987 KhubicK Fotografie a blog. 

Všechna práva vyhrazena,
jenom mne.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky